Reklamacije

Za vračilo ali menjavo izdelka izpolnite spodnji dokument in ga priložite pošiljki, ki jo pošljete na naslednji naslov:

Berniteam, Andrej Bernetič s.p.
Griže 1,
6210 Sežana

  • Izdelek, ki ga želite vrniti mora biti:
     V nespremenjeni količini, nepoškodovan in v originalni embalaži
  • Originalno embalažo je pred pošiljanjem potrebno zaščititi. V primeru, da prejmemo poškodovan artikel, ki se je poškodoval med transportom vam reklamacije žal ne moremo upoštevati.
  • V primeru, da ste izdelek že uporabljali in so na izdelku vidni znaki uporabe odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več mogoč. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to že običajno v prodajalnah.
  •  Darilo, ki ste ga prejeli ob nakupu je ob vsakem nakupu ovrednoteno. V primeru, da izdelek, ki je bil pogoj za prejem brezplačnega darila vrnete lahko (brezplačno) darilo obdržite, vendar vam bomo znesek darila odšteli od celotne kupnine.

V primeru, da ste prejeli poškodovan izdelek nam pošljite slike poškodbe na elektronski naslov: info@mykingdom.si v istem dnevu od prevzema, saj v nasprotnem primeru smatramo, da gre za napako, ki ni nastala med transportom.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu. V primeru, da boste želeli, da vam izdelek ponovno dostavimo boste morali stroške dostave predhodno poravnati na naš TRR.

Obrazec za menjavo ali vračilo artikla