Pogoji poslovanja

Registracija

V spletni trgovini MY KINGDOM se ob naročilu izdelka lahko registrirate. Nakup lahko opravite tudi brez registracije. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oziroma naslov za dostavo in e-naslov na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oziroma nakupom v spletni trgovini MY KINGDOM se strinjate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni v spletni trgovini MY KINGDOM.
V primeru registracije se na vašem računu zbirajo podatki o vaših naročilih. Ob registraciji se strinjate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni v spletni trgovini MY KINGDOM. Vse podatke, ki jih bomo hranili bodo uporabljeni zgolj v namene naše spletne trgovine MY KINGDOM in jih ne bomo izrabljali.

Naročanje

Vsa naročila potekajo prek spletne trgovine mykingdom.si, ki je dostopna 24 ur na dan in 7 dni na teden. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki. V kolikor želenega izdelka ni na zalogi, nam pošljite poizvedbo na info@mykingdom.si in v najkrajšem možnem času vas bomo obvestili o možnosti dobave. Izdelki v spletni trgovini so izdelani iz umetnih materialov, razen če je v opisu izdelka navedeno drugače. Za podrobnejše informacije o sestavi posameznega izdelka nam pišite na elektronski naslov: info@mykingdom.si z zadevo: Informacije o sestavi izdelka. Cene veljajo do trenutka objave novega cenika v spletni trgovini MY KINGDOM .Vse cene izdelkov so v evrih. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije, d.d., po ceniku, objavljenem na spletni strani www.mykingdom.si Pridržujemo si pravico do sprememb cenika.

Oddaja naročila je mogoča tudi po telefonu. Kupec s klicem na številko za naročanje 071-323-353 lahko odda naročilo, ki ga mora tudi pisno potrditi z jasnimi besedami po e-pošti s tem, da odgovori na potrdilo, ki mu je posredovano ob oddaji naročila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec v spletni trgovini odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika kot kupca.

Akcije in znižanja

  • Popust v višini 5% s prijavo ne E-novice

Ob prijavi na E-novice prejmete na e-naslov kodo, ki jo lahko vpišete v košarici ob naslednjem nakupu v spletni trgovini. Popust v višini 5% bo obračunan na blagajni spletne trgovine.

  • Kuponi za popust

Kupni za popust, ki jih prejmete preko E-novičk, naše Facebook strani, Instagram profila ali drugih kanalov, lahko uporabite do datuma, ki je naveden ob posredovanem kuponu. Popust ni zdržljiv z drugimi ugodnostmi, kar pomeni, da lahko uporabite le en popust na naročilo. Popust velja na maloprodajno ceno artikla in je obračunan na blagajni spletne trgovine. Če sistem ob vpisu kupona javi napako, preverite črkovanje ali datumsko veljavnost kupona.

  • Akcija brezplačne dostave

Brezplačna dostava traja od trenutka objave akcije do trenutka prekinitve oziroma ko je objava umaknjena z naslovnice. Akcije, ki je označena na naslovnici spletne trgovine, je prav tako razvidna na blagajni, kjer se poštnina ne obračuna, ampak je označena s ceno 0,00 eur.

  • Kategorija »AKCIJA«

Artiklom v kategoriji AKCIJA ne obnavljamo zalog in so na voljo le v trenutno objavljenih velikostih in barvah.

  • Kategorija »RAZPORDAJA«

V kategoriji razprodaja so znižani zadnji kosi na zalogi. Artiklom v kategoriji RAZPRODAJA ne obnavljamo zalog in so na voljo le v trenutno objavljenih velikostih in barvah.

Status naročila

Status naročila prejmete po e-pošti. Vsako spremembo naročila dobite na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. Prav tako dobite e-pošto, če kateri od vaših naročenih izdelkov trenutno ni dobavljiv.

Dostavni rok

Dostavni rok je od 1 do 5 dni, v kolikor je izdelek na zalogi v našem skladišču. V primeru, da je izdelek na zalogi pri dobavitelju, je dostavni rok od 3 do 12 dni. Vsi izdelki, ki jih lahko naročite v spletni trgovini mykingdom.si, so v večini primerov na zalogi in so zaradi tega zelo hitro odposlani. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila in vam napisali okvirni rok dostave. Pri dostavi sodelujemo s Pošto Slovenije, d.d., ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov. V večini primerov stranke naročene izdelke prejmejo že naslednji delovni dan.

Načini plačila

– Z gotovino po povzetju:
Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu ta dostavi naročeno blago.

– Prek TRR po izdanem predračunu:
Kupcu po e-pošti izdamo račun/predračun za naročeno blago oz. naročilo po oddaji naročila, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bo odposlano takoj, ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno. Podatke za TRR nakazilo vam bomo poslali na elektronski naslov.

– S plačilnim sistemom PayPal:
Kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayPal, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano takoj, ko iz sistema PayPal prejmemo potrditev o plačilu.

– Z bančno kartico
Kupec je preusmerjen na varno stran sistem Stripe, kjer opravi plačilo.

– S kripto valutami preko platforme GoCrypto
Kupec je preusmerjen na varno stran sistema GoCrypto, kjer opravi plačilo.

Račun za plačilo prejmete na elektronski naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila

Obvestilo o računu in obveznosti kupca

Obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun, je na voljo na povezavi: “Vklopi razum, zahtevaj račun!”

Zamenjava blaga

V primeru, da je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza, ga lahko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pri nas zamenja. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v 15 dneh na info@mykingdom.si. V naši vednosti in po dogovoru nam izdelek pošlje na naslov za menjave in vračila: BerniTEAM, Andrej Bernetič s.p., Griže 1, 6210 Sežana, in poslali mu bomo drugega, skladno z dogovorom. Edini strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila izdelka po ceniku Pošte Slovenje d.d. .

Preklic naročila in neprevzem pošiljke

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v dveh urah po oddaji naročila. Ob pravočasnem preklicu naročila kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete po e-pošti info@mykingdom.si ali na telefonski številki 071 323 353. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi pozneje, vendar samo, če mu po e-pošti sporočimo, da izdelka, ki ga je naročil, začasno ni na zalogi.  V primeru, da stranka prepozno prekliče naročilo paketa ali pa, da pride do neprevzema pošiljke stranko bremeni strošek 20,00€, ki vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.

Reklamacije in vračilo blaga

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oz. poda izjavo, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži podjetju na obrazcu (klikni za prenos obrazca) ali z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na info@mykingdom.si, iz katere  je jasno razvidno , da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Kupec mora blago vrniti v 14-ih dneh od dneva nakupa  v nespremenjeni količini in obliki, v originalni embalaži, s priloženo kopijo računa na naslov za vračila in menjave: BerniTEAM, Andrej Bernetič s.p., Griže 1, 6210 Sežana. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kot navaja 43.d člen ZVPot, vrnemo prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Kupnino (kupnina ne vključuje stroškov pošiljanja) bomo vrnili v najkrajšem možnem času, vendar ne pozneje kot v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Za vračilo ali menjavo izdelka izpolnite spodnji dokument in ga priložite pošiljki, ki jo pošljete na naslednji naslov:

Berniteam, Andrej Bernetič s.p.
Griže 1,
6210 Sežana

Izdelek, ki ga želite vrniti mora biti:

– V nespremenjeni količini, nepoškodovan in v originalni embalaži
– Originalno embalažo je pred pošiljanjem potrebno zaščititi. V primeru, da prejmemo poškodovan artikel, ki se je poškodoval med transportom vam reklamacije žal ne moremo upoštevati.
– V primeru, da ste izdelek že uporabljali in so na izdelku vidni znaki uporabe odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več mogoč. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to že običajno v prodajalnah.
– Darilo, ki ste ga prejeli ob nakupu je ob vsakem nakupu ovrednoteno. V primeru, da izdelek, ki je bil pogoj za prejem brezplačnega darila vrnete lahko (brezplačno) darilo obdržite, vendar vam bomo znesek darila odšteli od celotne kupnine.

V primeru, da ste prejeli poškodovan izdelek nam pošljite slike poškodbe na elektronski naslov: info@mykingdom.si v istem dnevu od prevzema, saj v nasprotnem primeru smatramo, da gre za napako, ki ni nastala med transportom.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek brezplačno prevzamete na našem naslovu. V primeru, da boste želeli, da vam izdelek ponovno dostavimo boste morali stroške dostave predhodno poravnati na naš TRR.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu. V primeru, da boste želeli, da vam izdelek ponovno dostavimo boste morali stroške poštnine predhodno poravnati na naš TRR.

V primeru, da vračilo izdelka izvedete v 14-dnevnem roku, pri pregledu izdelka pa se ugotovi, da izdelek ni poškodovan vam bomo reklamacijo zavrnili. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu. V primeru, da boste želeli, da vam izdelek ponovno dostavimo boste morali stroške poštnine predhodno poravnati na naš TRR.

Ne glede na razlog in rok vračila pa v primeru vračila izdelka za katerega se pri pregledu izdelka ugotovi, da je poškodovan vam zamenjave izdelka ali vračila kupnine ne bomo upoštevali. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu. V primeru, da boste želeli, da vam izdelek ponovno dostavimo boste morali stroške poštnine predhodno poravnati na naš TRR.

Nestandardna dostava in dodatki se ob vračilu kupnine ne vračajo. Kot nestandardna dostav se šteje plačilo po povzetju, kot dodatek pa zavarovanje paketa, pred vrsto in darilno pakiranje.

Posebne ponudbe

  • Pred vrsto: Pred oddajo naročila lahko obkljukate možnost prednostne obdelave, kar pomeni, da je naročilo obdelano isti ali najkasneje naslednji delovni dan. Storitev se dodatno zaračuna, in sicer v višini 1,99 EUR. Če naročila ni mogoče obdelati v predvidenem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. V primeru, da naročila ne bo mogoče obdelati isti ali najkasneje naslednji delovni dan, bo Berniream, Andrej Bernetič s.p. povrnila znesek zaračunane storitve. Prednostna obdelava naročila ne pomeni, da bo izdelek dostavljen pri naročniku isti ali naslednji delovni dan, temveč, da bo naročilo obdelano in poslano/predano dostavni službi isti ali najkasneje naslednji delovni dan. Ta storitev ne omogoča 15-dnevno garancijo na zadovoljstvo in v primeru vračila ali menjave artiklov storitev ni upoštevana v vračilo kupnine.
  • Zavarovanje paketa: Pred oddajo naročila lahko obkljukate možnost zavarovanje, za katerega stranka plača 0,90 EUR. Če se blago izgubi ali poškoduje, bomo na poziv stranke v enem delovnem dnevu poslali nov paket. V kolikor izdelka/izdelkov ni več na zalogi, pa se lahko stranka odloča med izbiro primerljivih izdelkov, v primeru že plačanega paketa pa ponujamo tudi možnost vračila celotne kupnine skupaj s poštnino. S tem zavarovanjem paketa se stranka izogne postopkom reklamacije s kurirskimi službami in vložitvi poročil o škodi, saj te postopke v celoti prevzamemo mi. POMEMBNO: Izbira zavarovanja ne pomeni nujno, da lahko stranka prvi paket, v kolikor ga prejme z zamudo, obdrži. O potrebi vračanja paketa presoja ponudnik. Če naročila, brez krivde kupca, ne bo mogoče dostaviti v predvidenem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. elektronski naslov. V tem primeru bo Berniteam, Andrej Bernetič s.p. povrnila znesek zaračunane storitve in na zahtevo kupca tudi vrednost naročenih izdelkov. Po odpremi naročila bo dostavna služba preko telefonske številke ali elektronske pošte kontaktirala kupca in ga obvestila o roku dostave. O izgubi paketa odloča dostavna služba, ki potrdi, da je bil paket res izgubljen, v primeru poškodbe artikla pa je potrebno obvestiti o poškodbi še isti dan ob prevzemu artikla in posredovati fotografije poškodbe na elektronski naslov info@mykingdom.si, saj drugače smatramo, da je prišlo do poškodbe, ki ni nastala med transportom in za njo ne odgovarjamo mi. Ta storitev ne omogoča 15-dnevno garancijo na zadovoljstvo in v primeru vračila ali menjave artiklov storitev ni upoštevana v vračilo kupnine.
  • Darilno pakiranje: Naročeni izdelek lahko zapakiramo tudi v darilno škatlo s polnilom. Račun prejmete na vaš elektronski naslov, darilo pa odpošljemo na naslov prejemnika darila (njegov naslov vpišite pod naslov za dostavo). Ob izbiri darilnega pakiranja lahko izbirate med barvami darilne škatle. Darilno pakiranje se zaračuna kot dodatna storitev in stane 5,99 EUR na paket, ne glede na število artiklov v njem. Ta storitev ne omogoča 15-dnevno garancijo na zadovoljstvo in v primeru vračila ali menjave artiklov storitev ni upoštevana v vračilo kupnine.

Poslovanje z darilnimi boni

S splošnimi pogoji poslovanja z darilnimi boni podjetja Berniteam, Andrej Bernetič s.p.., za trgovino mykingdom.si, določa pravice in obveznosti iz naslova darilnih bonov. Ti splošni pogoji vežejo mykingdom.si, njegove poslovne partnerje in vsakega kupca, ki kupi oziroma vplača znesek za nakup darilnega bona. Z objavo teh splošnih pogojev je vsak kupec seznanjen, da z nakupom darilnega bona sprejema te splošne pogoje ter način poslovanja z darilnimi boni, kot je opredeljeno s temi splošnimi pogoji.

Opredelitev

Darilni bon je izkazni dokument v papirnati obliki, opremljen s kodo in datumom izdaje, ki ga izda mykingdom.si proti plačilu in za katerega je skladno s temi pogoj zavezan sprejeti kot plačilo za blago, ki ga prodaja v spletni trgovini.

Vrednosti bonov

Darilni boni se prodajajo v vrednosti po 10 EUR, 20 EUR, 30 EUR in 50 EUR in ga je mogoče kupiti samo z nakazilom na TRR. Ob nakupu darilnih bonov prejme kupec račun. Na računu prodajalec navede število kupljenih bonov, datum prodaje in vsoto. Račun je osnova za vsakršno reklamacijo darilnih bonov. Brez računa reklamacija ni možna. Veljavnost bonov je 1 leto od datuma izdaje. Račun in bon v vrednosti prejmete na vaš elektronski naslov z unikatno kodo, ki se ga lahko koristi z vpisom kode kupona.

Prodajno mesto

Nakup darilnih bonov je namenjen fizičnim osebam. Darilne bone lahko koristite v spletni trgovini z vpisom »kode kupona«. V primeru, da je znesek nakupa manjši kot znesek kupona vam razlike ne bomo izplačali v gotovini oz. nakazilom na TRR ali pretvorili v drugi kupon. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Od vsote kupa se lahko odšteje tudi poštnina.

Obveznost podjetja Berniteam, Andrej Bernetič s.p.

Obveznost podjetja Berniteam, Andrej Bernetič s.p., nastane v trenutku, ko potrošnik – kupec darilnega bona – vplača vrednost darilnega bona. Terjatev iz darilnega bona je vezana na kodo, s katero je opremljen darilni bon in gre vsakokratnemu imetniku darilnega bona. Izpolnitev terjatve iz darilnega bona lahko zahteva njen prenosnik (imetnik) brez kakršnekoli identifikacije. Obveznost Berniteam, Andrej Bernetič s.p. iz darilnega bona preneha s tem, ko darilni bon sprejeme kot plačilo za blago ali storitev, s potekom veljavnosti darilnega bona ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov iz teh splošnih pogojev. Pri darilnem bonu gre za prenosniški vrednostni papir, zato Berniteam, Andrej Bernetič s.p. ni odgovorna za morebitne zlorabe darilnih bonov in ni dolžen preverjati identitete prenosnika.

Pravice imetnika darilnega bona

Izpolnitev obveznosti iz naslova darilnega bona lahko zahteva prenosnik bona v času veljavnosti darilnega bona v spletni trgovini mykingdom.si. Darilni boni se lahko unovčijo za nakup blaga in jih ni možno zamenjati za gotovino. Prav tako ni mogoče dobiti v gotovini izplačanega preostanka vrednosti darilnega bona. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Po preteku veljavnosti darilnega bona ga je možno zamenjati za veljavnega.

Ostala določila

Ob nakupu darilnega bona ni mogoče koristiti kupon za popust. Obračun popusta pri nakupu darilnega bona je onemogočen tudi v samem sistemu. Vsak darilni bon/kupon mykingdom.si se lahko koristi zgolj ob enkratnem nakupu – 1 bon/kupon na osebo. Darilni boni se med seboj ne seštevajo.

Na darilni bon ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati ali popravljati, v nasprotnem primeru se bon šteje za neveljavnega. V primeru suma o ponarejenosti bona se ta zadrži in se o tem obvesti uradne osebe. Ob sumu o nepravilnosti ali napaki na bonih, o poskusih unovčevanja ponarejenih bonov oz. vseh drugih oblikah goljufij oz. poskusov goljufij v zvezi z unovčevanjem bonov se unovčenje bonov ne izvede ter se nemudoma obvesti uradne osebe.

Splošni pogoji poslovanja z darilnimi boni veljajo od dneva objave in so na vpogled na spletni strani www.mykingdom.si in na vseh prodajnih mestih. Berniteam, Andrej Bernetič s.p. si pridružuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave.

Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče v Sežani.

Z objavo teh splošnih pogojev je vsak kupec seznanjen, da z nakupom darilnega bona sprejema te splošne pogoje ter način poslovanja z darilnimi boni, kot je opredeljeno s temi splošnimi pogoji.

Slike izdelkov

Slike oziroma fotografije izdelkov, ki so objavljene v spletni trgovini mykingdom.si, so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku prejetega artikla. Trudimo se, da so vsi izdelki pravilno opisani in da so slike le-teh čimbolj točne, vendar popolne točnosti pri vseh izdelkih žal ne moremo zagotoviti. Izdelke si lahko predhodno ogledate v našem poslovnem prostoru ob predhodni najavi.

Podatki podjetje

BERNITEAM, TRGOVINA NA DROBNO V SPECIALIZIRANIH PRODAJALNAH S TELEKOMUNIKACIJSKIMI NAPRAVAMI, ANDREJ BERNETIČ S.P., Griže 1, 6210 Sežana. Davčna številka: SI39170519. Matična številka:8401713000, TRR: SI56 6100 0002 3091 294, odprt pri: Delavska hranilnica d.d., KONTAKT: e-poštni naslov: info@berniteam.si.

Splošni pogoji veljajo od 21. januarja 2021

OBVESTILO!

Zaradi Koronavirusa, ki je prisoten v Sloveniji vse naše stranke obveščamo, da bo dostava izdelkov motena ali mogoče daljša od predvidenega dostavnega roka. Hvala za vaše razumevanje in potrpežljivost.